צ'אט תמיכה
חזרה
הדרכות

איך למצוא את מספר המעקב

בשביל למצוא את החבילה שלך את צריכה ראשית למצוא את מספר המעקב.

כנסי לדף ההזמנות שלך: לחצי כאן

מצאי את הפריט שאותו את מחפשת ותלחצי על "Track order" או בעברית "מעקב אחר ההזמנה".

למעלה יהיה רשום לך סוג המשלוח ואז שורה שניה: "מספר מעקב: {כאן יהיה מספר המעקב שלך}"

דוגמה למעקב הזמנה

בחירת חברת המשלוח

ב-99% מהמקרים, השילוח הוא או דרך דואר ישראל או דרך צ'יטה.

תבחרי את חברת השילוח, תכניסי את מספר ההזמנה ולחצי על "חפשי".

מעקב החבילה

התכתבות לפני הרכישה

אם יש לך שאלות על המוצר לפני שאת קונה אותו, כך תוכלי להתכתב עם המוכר:

בדף המוצר תגללי עד שתמצאי את הכפתור "הודעה" שנראה כך:

כפתור הודעה למוכר

תלחצי על הכפתור והתחילי להתכתב עם המוכר בחופשיות.

התכתבות אחרי הרכישה

אם כבר ביצעת רכישה ואת רוצה להתכתב עם המוכר על ההזמנה:

כנסי לעמוד ההזמנות שלך:

https://www.aliexpress.com/p/order/index.html

בתוך רשימת ההזמנות תמצאי לכל פריט אייקון התכתבות שנראה כך:

אייקון התכתבות על המוצר

לחצי על האייקון כדי להמשיך לשוחח עם המוכר גם אחרי שביצעת את ההזמנה.

טיפים חשובים

שפה: המוכרים ברוב המקרים מבינים אנגלית בסיסית. תוכלי להשתמש בתרגום גוגל אם צריך.

זמני מענה: המוכרים בדרך כלל עונים תוך 24-48 שעות.

נושאים נפוצים: גודלים, צבעים, זמני משלוח, שאלות על איכות המוצר.

היי מנומסת: מוכרים מעריכים לקוחות מנומסים ולעיתים אף נותנים הנחות!